torsdag 17. november 2016

Oppussing, solskinnstur og hvile


Nå har det gått veldig tregt for meg i en uke nå. Jeg har ikke vært i særlig god form og det av flere grunner tror jeg, men sånn er det. I tillegg pusses det opp på soverommet mitt, helrenovering vil jeg si. Det blir så bra når det blir ferdig. Jeg gleder meg masse til å få et nytt, varmt og lunt soverom i vinter. Vi har noen snekkere som jobber på dagen, og det blir litt bråk, det gjør det. Jeg føler at det til nå har gått overraskende bra, og det plager meg ikke så mye, heldigvis. Likevel tenker jeg at det kan hende at det tapper meg mer enn jeg tror, og siden formen er ganske dårlig, så tar jeg det helt med ro. Det var så fint vær i dag at jeg ikke klarte å holde meg inne. Så jeg gikk en litt lengre tur enn jeg har gjort de siste dagene. Det føles så godt for meg å få frisk luft og beveget meg litt. Jeg tror det gjør mer godt for meg en omvendt. Jeg får si at det var dagens aktivitet, så nå skal jeg i alle fall ta det med ro resten av dagen. Jeg har laget meg en deilig kopp med bulletproof matcha-latte (se oppskrift i eldre innlegg), noe jeg så og si lager meg daglig nå. Syns det er så godt! Ha en riktig fin torsdag og nyt solen mens den fremdeles er oppe!  #mørketid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar