søndag 27. november 2016

1. søndag i advent


God 1. søndag i advent alle sammen!
Tenk at vi allerede begynner ventetiden fram mot jul. Jeg må bare si at julestemningen lar vente på seg, men den kommer nok. Jeg har hatt to veldig dårlige uker nå, og det virker som om noe ikke er helt som det skal være i tillegg til ME-en. Så dårlig har jeg ikke følt meg på lenge...Jeg kom meg til legen og fikk tatt noen etterlengtede prøver, så jeg krysser fingrene for at disse kan gi svar. Det har derfor vært veldig rolig på meg den siste tiden, jeg har jo planlagt å få lagt ut noen juleoppskrifter på bloggen nå fremover, så jeg håper at jeg snart føler meg bedre slik at jeg kan få gjort dette. I øyeblikket er det ikke stort mer jeg kan gjøre enn å ta det med ro og hvile. Jeg forsøker å samle litt juleoppskrifts-inspirasjon, fra blant annet helsemagasiner som Soma-news (som er Soma sitt nyhetsbrev). Dette bladet kan du abonnere på helt gratis, og her står det masse interesssant og selvsagt oppskrifter på sunnere godis og hverdagsmat. Anbefales! Ha en riktig fin søndag videre alle sammen, så håper jeg at jeg kan komme sterkere tilbake etter hvert <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar